REGULAMENTUL CAMPANIEI PUBLICITARE „Luna cadourilor cu Moș Șoflete” organizat de Soflete.ro pe platformele de socializare Facebook, Instagram, TikTok (perioada: 6.12.2024 - 17.12.2024)

Art. 1 – Obiectul

1.1.  Scopul campaniei publicitare („Campania”) este promovarea produselor oferite de brandurile partenere în rândul clienţilor. Participarea la concurs presupune acceptarea integrală a regulilor şi condiţiilor Campaniei publicitare (descrise mai jos).

1.2.  Campania se va desfășura conform prevederilor prezentului regulament („Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toți participanții.

1.3.  Prin participarea la acest concurs, se prezumă cunoașterea regulamentului și acordul Participantului. Participanții se obligă să respecte și să se conformeze tuturor termenilor, condițiilor și prevederilor prezentului Regulament

 

Art. 2 – Organizatorul

Soflete Online S.R.L. (denumită în continuare „Soflete.ro”), cu sediul social în Jud. Cluj, Mun. Cluj Napoca, Calea Dorobanților, Nr.14-16, Sc.B, Et.4, Ap.34, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J12/4398/2022, având cod unic de înregistrare RO41335704, reprezentată legal prin Darius Nicolae Bogdan – Administrator, organizează în România o campanie de promovare de tip giveaway denumită „Luna cadourilor cu Moș Șoflete”.

 

Art. 3 – Durata și locul de desfășurare a Loteriei publicitare

3.1.  Campania este organizata și se va desfășura, in două etape :

  1. prin intermediul platformelor de socializare Facebook, Instagram, TikTok, pe conturileSoflete.ro(https://www.facebook.com/soflete.ro/;https://www.instagram.com/marius.soflete/;https://www.tiktok.com/@marius.soflete);
  2. prin intermediul platformei YouTube (https://www.youtube.com/c/MariusSoflete)

3.2.  Campania se va desfășura astfel :

3.2.1  Prima etapa va începe în data de 7.12.2024, ora 19:00, iar perioada de inscriere va avea loc pana la data de 16.12.2024, ora 23:59. Extragerea se va realiza electronic online si afisarea castigatorilor va avea loc pe data de 17.12.2024 in cadrul unui LIVE desfasurat pe canalul de YouTube Marius Soflete, inclusiv in sectiunea comentarii.

Inscrierile in aceasta etapa se vor face prin completarea unui formular gazduit de platforma www.typeform.com, in perioada 6 – 16 decembrie.

3.2.2  A doua etapa va avea loc prin intermediul platformei YouTube in cadrul contului Marius Soflete în data de 17.12.2024, ora 17:00. Extragerea se va realiza electronic online, in timpul LIVE-ului pe platforma sus-mentioanta, in baza completarilor in formularul mentionat la 3.2.1. Afisarea castigatorilor se va face tot in cadrul Liveului, in sectiunea de comentarii.

Art. 4 – Regulamentul oficial al Campaniei publicitare

4.1.  Regulamentul oficial al Campaniei publicitare este disponibil oricărui solicitant, în mod gratuit, pe întreaga durată a campaniei publicitare, în format electronic, pe site-ul Soflete.ro (https://soflete.ro/regulament_giveaway/) Regulamentul va fi mentionat, prin link in comentariu, in cadrul tuturor postarilor de promovare ale campaniei, desfasurate in perioada 6 – 16 decembrie.

4.2.   Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizata în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/sau cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le pot conține vor fi interpretate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

4.3.   Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica și/sau completa Regulamentul, precum și dreptul de a suspenda și/sau înceta și/sau întrerupe desfășurarea Campaniei publicitare, cu înștiințarea publicului. Orice eventuale modificări/completări aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse în acte adiționale ce vor publicate pe site-ul www.soflete.ro si vor fi comunicate către public printr-o postare dedicata pe toate canalele Social Media menționate la Articolul 3.1.

4.4.  Participanților le revine obligația de a parcurge modificările, cât timp acestea sunt afișate pe pagina de internet menționată. Organizatorul nu va face alte demersuri de informare în afara de afișare pe pagina menționată.

Art. 5 – Dreptul de participare

5.1.  Pot participa la Campanie numai persoanele fizice („Participanții”) cu domiciliul sau reședința în România. Nu pot participa la Concurs următoarele categorii de persoane:

5.1.1. angajații organizatorului / rudele acestora în linie directă până la gradul IV;

5.1.1. angajații oricăror companii colaboratoare ale organizatorului implicate în realizarea oricăror activități legate de organizarea și desfășurarea Campaniei publicitare sau rudele acestora în linie directă până la gradul IV;

5.2.  Pentru a participa la etapa unu, mentionata la Articolul 3.1. sectiunea I, Participanții trebuie să completeze formularul de înscriere ce va fi inclus în toate postările de promovare ale campaniei. Participanții au dreptul să selecteze, din lista brandurilor participante cu premiu la campanie, un numar total de 3 premii. 

5.3. Prin participarea la Campanie participantii își dau acordul express ca Organizatorul sa folosească datele personale în scopul îndeplinirii obligației de a face publici castigatorii, cat si sa fie contactati, in scopuri de marketing, prin e-mail sau telefon, de către organizator și companiile participante la campanie – PM Aluminium Line SRL, Reyners Aluminium SRL, Dimmer SRL, Thermotop, Starstone, SOLAX?? BIG STORE?

5.8.  Organizatorul nu își asumă responsabilitatea pentru niciun fel de informație falsă furnizată de Participanți, precum și pentru prelucrarea informațiilor astfel furnizate.

5.9.   Organizatorul își rezervă dreptul de a descalifica orice Participant la Campanie pe motiv de neconcordanță cu tema Campaniei publicitare. Prin înscrierea în Campanie, Participantul confirmă faptul că a citit și a înțeles toate condițiile prezentului regulament și că le acceptă.

5.10.  O persoană fizică poate fi desemnată câștigătoare o singură dată, independent de numărul de înscrieri în cadrul aceleași campanii.

 

Art. 6 – Mecanismul desfășurării Campaniei publicitare

6.1.   În cadrul Loteriei publicitare vor fi acordate 6 premii, fiecare de la cate unul din brandurile participante la campanie și menționate la Articolul 5.4. Pentru fiecare premiu va fi extras, prin tragere la sorti online, cate un castigator si trei rezerve.

6.2.  Modalitatea de desemnare a câștigătorilor:

6.2.1. Câştigătorii vor fi anuntati în cadrul LIVE-ului de pe YouTube, si in sectiunea de comentarii a acestuia, din data de 17 decembrie 2024.

6.2.2. Vor fi 6 premii, pentru fiecare se extrag cate un castigator si două rezerve care respecta conditiile prevazute la punctele 5.1, 5.2 si 5.3.

6.2.3.  Reprezentaţii Soflete.ro vor verifica înainte de anuntarea câstigătorilor respectarea prezentului Regulament de către participanţii selectati pentru desemnarea premiilor.

 6.2.4. Participanţii desemnaţi câştigători de către Soflete.ro vor beneficia de premiile

menţionate în art. 8.1.

6.3.  Pentru a fi validati, câștigătorii trebuie să confirmele Organizatorului datele inscrise in formularul de participare atat telefonic, cat si prin e-mail. Castigatorii vor fi contactati de catre organizator in data de 18 decembrie si au termen 24 de ore sa puna la dispozitie datele de validare solicitate.

6.4.  La deliberarea descrisă la punctul 6.2 se vor extrage suplimentar cate 2 câștigători de rezervă pentru fiecare etapă a Campaniei, in cazul în care vreunul din câştigătorii desemnați conform procedurii de mai sus nu poate fi validat din motive care nu aparțin Organizatorului (i.e. imposibilitatea contactării câștigătorului, invalidare, nerespectarea termenelor prevăzute mai sus, orice alte motive care constituie o încălcare a prezentului Regulament). Acolo unde va fi cazul, câștigătorii de rezervă vor fi desemnați în ordinea clasificării lor, respectându-se aceeași procedură de validare.

Art. 7 – Desemnarea Câștigătorilor. Condiții de validitate

7.1.   Câștigătorii vor fi anunțați în în timpul LIVE-ului din 17 decembrie 2024 si in sectiunea de comentarii a acestuia. Vor fi contactati, prin telefon si e mail de catre organizator, spre validare, pe 18 decembrie 2024. Ulterior, vor fi contactati de compania pentru al carei premiu s-au inscris in campanie pentru livrarea premiului. Pentru a proba ca datele cu care s-au inscris in campanie le apartin, castigatorii trebuie sa puna la dispozitia organizatorului, prin e mail, in termen de 24 de ore, copie dupa CI sau alt document oficial care sa le ateste identitatea.

7.2.   În cazul în care vreunul dintre participanții desemnați câştigători nu îndeplinește condițiile prevăzute în cadrul prezentului Regulament, atunci Organizatorul își rezervă dreptul de a-l invalida pe participantul respectiv, urmând ca premiul să nu îi mai fie acordat si sa apeleze la prima rezerva. Procesul se repeta pana este validat un castigator. Daca se epuizeaza toate rezervele, premium nu mai este acordat. Castigatorul, indiferent daca este cel initial sau oricare dintre rezerve, va fi comunicat companiei care ofera premiul pentru care acesta a aplicat, procesul de livrare al premiului devenind, din acest punct, responsabilitatea companiei care ofera premiul.

7.3.   Pentru ca un participant să fie validat ca și câștigător al unui premiu în cadrul prezentei Campaniii, acesta trebuie să îndeplinească dreptul de participare stipulat la art. 5.

7.4.  Compania care oferă premiul se obliga sa il contacteze pe castigator in intervalul 6 – 10 ianuarie 2025 pentru a stabili detaliile de livrare. În cazul în care un câștigător nu mai este de acord cu condițiile de participare sau nu trimite datele necesare furnizării premiului în maximum 48 de ore de la contactarea acestuia de către un reprezentant al companiei care ofera premiul pe care l-a castigat, premiul nu va mai fi acordat si nu se va mai apela la niciuna dintre rezerve.

7.5.  Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentative de fraudă a

sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei loterii publicitare.

7.6.  O persoană fizică se poate înscrie o singură dată  și poate fi desemnată câștigătoare o singură dată in fiecare etapa a Campaniei publicitare.

Art 8. – Premii

8.1.  Sunt acordate 6 premii in total pentru cele doua etape, dupa cum urmeaza:

 1). Themotop Insulation System – Reducere de 1500 de lei (300 euro)  la o achiziție minimă de 100 metri pătrați de plăci termoizolante PIR cu barieră de vapori sau plăci termoizolante PIR cu folie de aluminiu – https://thermotop.ro/preturi-si-oferte/

2). PM Tehnic Elements SRL – Sistem de pervaz exterior complet și gratuit în limita a 1500 de lei (300 de euro) sau discount cu aceeași sumă dacă valoarea sistemului de pervaz exterior configurat de client depășește valoarea discountului, diferența urmând a fi achitată de client – https://tsvline.com/ro/calculator-de-pret/

3). Reyners Aluminium SRL – Voucher de 2500 de lei (500 de euro) la achiziția unui sistem de ușă sau fereastră. https://www.reynaers.ro/produse/fereste; https://www.reynaers.ro/produse/usi

4). Dimmer – o agendă de planificare a construcției cu titlu gratuit

5). STAR STONE SA – Voucher de 5000 de lei (1000 de euro) la amenajarea spatiului interior cu caramida decorata – https://www.starstone.ro/colectia-noua-decorata.html 

6). Solax – voucher 2.500 euro reducere la configurarea sistemului de panouri fotovoltaice All-In-One SolaX Power IES – https://ro.solaxpower.com/products/ies/

7). SISTEMA FLOOR HEATING SRL – 500 de euro reducere la configurarea unui sistem de încălzire și răcire prin tavan, perete sau pardoseala https://sistema.com.ro/sisteme/incalzire-si-racire-prin-tavan/

8). Meesenburg Romania SRL – Scule și unelte din gama Stroxx în valoare de 2500 de lei (500 de euro)

 9). Dynamic Tools SRL – Scule și unelte din gama Milwawkee în valoare de 1500 de lei (500 de euro)

10). Hipe Buildings SRL – Produse de pe hipeshop.ro în valoare de 1000 de lei (25o euro) 

11). Soflete Online SRL – sesiune de consultanță cu Marius Șoflete pentru un proiect de casă

8.2.   Partenerii campaniei, prin intermediul Soflete.ro, îşi rezervă dreptul de a înlocui premiile prevăzute iniţial cu alte premii cu o valoare şi caracteristici echivalente, neputându-se formula niciun fel de reclamaţii în acest sens.

8.3.   Câştigătorul nu poate pretinde contravaloarea, rambursarea sau schimbarea premiului în nicio situaţie.

8.4.  Câştigătorii îşi pierd dreptul de a primi premiul în cazul în care oferă informaţii false.

Art.9 – Intrarea în posesia premiilor

9.1.  Premiile vor fi trimise câștigătorilor la adresele furnizate în momentul acceptarii premiului conform art. 6.3., în termenul pe care aceștia îl agreează cu compania participantă la campanie dar nu mai târziu de o lună calendaristică de la contactarea pentru stabilirea detaliilor de livrare. Refuzul de a semna orice document ce atestă atribuirea efectivă a premiului către câștigător conduce la pierderea dreptului câștigătorului de a intra în posesia premiului.

9.2. Orice eroare și/sau omisiune cu privire la datele personale furnizate Organizatorului nu atrage răspunderea acestuia, acuratețea datelor de contact furnizate de participanți fiind în responsabilitatea exclusivă a acestora. Organizatorul nu este responsabil nici în cazul în care un Participant desemnat câștigător nu poate fi contactat din cauza numelui, adresei sau numărului de telefon incorecte/incomplete.

Art. 10 – Prelucrarea datelor personale

10.1. Prelucrarea datelor personale se realizeaza cu scopul de a acorda posibilitatea de a raspunde invitatiei de participa la campanie si de a fi desemnat castigator si ulterior pentru acceptarea si intrarea in posesie a premiului. Prelucrarea datelor cu caracter personal va fi realizată în mod legal, cu respectarea principiilor de prelucrare prevăzute de legislația specifică, în vederea participării la această campanie, validării câștigătorilor și atribuirii premiilor si în vederea îndeplinirii obligațiilor legale ce-i revin Organizatorului (Soflete Online S.R.L.) legat de acordarea premiilor castigatorilor si evidenta financiar-contabila aferenta inmanarii premiilor. Datele castigatorilor vor fi stocate pe perioada impusa de lege pentru pastrarea documentelor justificativ contabile cu respectarea confidențialității și a legii privind arhivarea, în scopul dovedirii în fața autorităților fiscale române a îndeplinirii obligațiilor legale.

10.2. Organizatorul se obligă ca datele personale – altele decat cele publicate de participanti pe conturile de socializare si care astfel sunt vizibile publicului larg – să nu fie dezvăluite către terți cu excepția împuterniciților/prepușilor săi și a partenerilor contractuali implicați în desfășurarea Campaniei. Prin inscrierea in campanie, participantii isi exprima implicit acordul de a fi contactati, ulterior, in scopuri de marketing, prin e mail sau telefon, de catre companiile participante la campanie (care ofera premii in cadrul campaniei).

10.3. Prin înscrierea la această Campanie, participanții sunt de acord în mod expres cu prevederile prezentului Regulament Oficial și sunt de acord ca, în cazul în care vor câștiga, numele si prenumele să fie făcute publice.

10.4. Soflete Online S.R.L. se obligă să respecte prevederile Regulamentului (UE) 2016/679, privind protecția persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date, ale Participanților, stocate pe durata Campaniei publicitare și ulterior acesteia. Acestea se angajează să păstreze confidențialitatea datelor personale ale Participanților la Campanie și să le utilizeze conform legislației în vigoare. Soflete Online SRL nu va fi tinut responsabil de nici una din datele furnizate de catre participanti in etichetarea persoanelor din cadrul comentariilor la Campanie, persoanele indicate putand sa acceseze optiunea de neetichetare pusa la dispozitie de platforma de socializare.

10.5. Participanților la Campanie le sunt garantate drepturile prevăzute de Regulamentul (UE) 2016/679, privind protecția persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date astfel:

10.5.1 Dreptul de acces la date potrivit căruia orice persoană vizată are dreptul de a obţine din partea operatorului o confirmare ca se prelucreaza sau nu date cu caracter personal care o privesc si in acest caz afirmativ, acces la datele respective;

10.5.2. Dreptul de a solicita operatorului rectificarea sau stergerea datelor cu caracter personal ori restrictionarea prelucrarii datelor cu character personal referitoare la persoana vizata sau a dreptului de a se opune prelucrarii in conditiile prevazute de prevederile legale aplicabile;

10.5.3. Dreptul de a depune o plangere in fara unei autoritati de supraveghere (Autoritatea Națională  de  Supraveghere  a  Prelucrării  Datelor  cu  Caracter  Personal,) Fără a vă afecta dreptul dumneavoastră de a contacta în orice moment autoritatea de supraveghere, vă rugăm să ne contactați în prealabil la adresa [email protected] și vă promitem că vom depune toate eforturile necesare pentru a trata cu seriozitate sesizarea si a rezolva aspectele sesizate. Dvs. aveti si dreptul de a va adresa instantei.

10.5.4. Dreptul de a vă retrage oricând consimțământul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal atunci când prelucrarea datelor cu caracter personal se realizează pe baza consimțământului. Retragerea consimțământului nu aduce atingere prelucrărilor anterioare.

10.5.5. Dreptul de intervenţie asupra datelor potrivit căruia orice persoană vizată are dreptul de a obține, la cerere și în mod gratuit: a) după caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea datelor a căror prelucrare nu este conformă legii, în special a datelor incomplete sau inexacte; b) după caz, transformarea în date anonime a datelor a căror prelucrare nu este conformă legii; c) realizarea notificării către terțe persoane cărora le-au fost dezvăluite datele, a oricărei operațiuni efectuate conform lit. a) sau b), dacă o asemenea notificare nu se dovedește imposibilă sau nu presupune un efort disproporționat față de interesul legitim care ar putea fi lezat.

10.5.6. Datele pot fi dezvaluite exclusiv unor destinatari care sunt furnizori ai Organizatorului, cum ar fi curierul care livreaza premiul, auditori si companiilor participante la campanie etc.

 

10.6.   La cererea expresă a oricăruia dintre Participanți, Soflete Online S.R.L. va asigura acestuia exercitarea oricăruia dintre drepturile prevăzute la prezentul articol. Pentru exercitarea acestor drepturi, participanții înscriși la Campanie vor trimite Societății Soflete Online S.R.L. pe adresa din Str. Vaida Voievod, nr 2, cladirea TCI, Cluj-Napoca, judetul Clu, o cerere întocmită în formă scrisă, datată și semnată. In cazul in care se va solicita stergerea datelor pe perioada de desfasurare a campaniei, Organizatorul va analiza daca poate da curs cererii in integralitate sau partial, avand in vedere obligatiile legale ce ii revin cu privire la pastrarea datelor. Organizatorul va putea sa refuze stergera datelor participantilor in masura in care exista alte prevederi legale care impun mentinerea lor in vederea indeplinirii de catre Organizator a unor obligatii legale.

10.7. Participarea la acesta Campanie publicitara presupune acceptul participanților ca numele, prenumele și datele înregistrate de Organizator pot fi folosite pentru a face publică premierea , însă doar în legătură cu prezenta Campanie Publicitara și fără a prejudicia imaginea ori drepturile acestora. Cesiunea și utilizarea de către Organizator a acestor date se va face fără niciun fel de plată suplimentară pentru Participanți.

Art 11 – Limitarea răspunderii

11.1.  Organizatorii sunt îndreptățiți să ia toate măsurile necesare în caz de tentative de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei campanii.

11.2. În eventualitatea unei dispute asupra validității participării în cadrul acestei Campanii publicitare, decizia comisiei Organizatorului este definitivă.

11.3. Răspunsul Organizatorului va fi trimis printr-un mesaj trimis la adresa de e-mail furnizată cu ocazia reclamaţiei.

11.4. Organizatorii nu își asumă responsabilitatea pentru erorile din datele de identificare, etc. furnizate de către câștigători; acuratețea datelor de contact nu atrage răspunderea organizatorului, fiind în responsabilitatea exclusivă a participanților. Ca atare, acesta nu are nici un fel de obligație în cazul furnizării de către participanți a unor date eronate care au dus la imposibilitatea trimiterii în condiții normale a premiului, la imposibilitatea identificării unui câștigător.

11.5. Organizatorul nu va fi responsabil pentru imposibilitatea unui câștigător de a intra în posesia premiului dorit.

11.6. Organizatorul nu va fi responsabil pentru întârzierile în livrarea/înmânarea premiilor

cauzate de întârzieri în prestarea serviciilor de către furnizorii acestuia, de servicii de curierat etc.

11.7. Reclamațiile referitoare la premiul câștigat, ulterioare momentului semnării procesului verbal de predare-primire/dovezii de primire a premiului conform unui inscris semnat catre societatea de curierat/posta, nu vor fi luate în considerare de către Organizator.

11.8. Situațiile în care anumite persoane înscrise în concurs sunt în incapacitate de a participa parțial sau integral la competiție, dacă această incapacitate se datorează unor circumstanțe aflate în afara controlului pe care Organizatorul îl poate în mod rezonabil exercita, nu vor fi avute în vedere de către Organizator.

11.9.  Participanții acceptă cu titlu definitiv toate deciziile adoptate de Organizator în privința câștigătorilor, precum și a calendarului ulterior al competiției sau a altor schimbări legate de implementarea competiției. Organizatorul are dreptul de a descalifica orice participant care nu respectă regulile competiției sau în privința căruia există dovezi de comportament incorect sau de sabotaj de orice tip la adresa competiţiei. Participanții se obligă, de asemenea, să pună la dispoziția organizatorului toate datele de contact relevante, (numele, prenumele, adresa și numărul de telefon mobil).

11.10. Organizatorul nu va fi ținut răspunzător pentru niciun prejudiciu invocat de o terță persoană decurgând sau în legătură cu drepturi de autor și/sau orice alte pretenții asupra raspunsurile postate de către participanți pentru înscrierea în concurs, răspunderea în cazul unui astfel de litigiu revenind exclusiv participanților la concurs.

Art. 12. Reclamații

12.1. Orice reclamaţie în legătură cu încălcarea prezentului Regulament în desfăşurarea Campaniei publicitare trebuie trimisă societăţii Soflete Online SRL la adresa indicată în art. 1, în cel mult 1 luna de la publicarea câştigătorilor.

12.2. Reclamaţia va fi analizată de Soflete Online în termen de 7 zile de la primire.

12.3. Răspunsul va fi transmis printr-un mesaj trimis la adresa de e-mail furnizată cu ocazia reclamaţiei.

12.4. Organizatorul nu își asumă responsabilitatea pentru orice perturbare în funcționarea legăturilor de telecomunicații, servere, interfețe, browsere web sau platforme de socializare.

Art. 13 – Alte Clauze

13.1.   Deciziile Organizatorului privind campania promoțională sunt finale și aplicabile tuturor Participanților.

13.2.   Premiile neacordate vor rămâne în posesia companiilor inscrise la campanie care pot dispune liber de acestea în maniera pe care o va considera necesară sau potrivită intereselor lor.

13.3.  Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile pe care le implică organizarea și desfășurarea Loteriei publicitare promoțional.

13.4.   Participarea la concurs implică acordul Participantilor câștigători ca numele lor să poată fi publicate și utilizate gratuit de către Organizator în orice materiale publicitare.

Ce-ai vrea să îmi spui?

Eu personal sunt implicat în foarte multe proiecte: șantiere, deplasări, cursuri, proiectare și blog. Din acest motiv s-ar putea ca răspunsul meu să ajungă mai greu la tine. 

Ce-ai vrea să îmi spui?

Eu personal sunt implicat în foarte multe proiecte: șantiere, deplasări, cursuri, proiectare și blog. Din acest motiv s-ar putea ca răspunsul meu să ajungă mai greu la tine.